2016. január 12., kedd

Alessandra Torre - Black Lies - Sötét hazugságok




Létezhet szerelem, ha minden csak hazugság?

Brant: Huszadik születésnapján már milliárdokat érő cég tulajdonosa. Három éve vagyunk együtt. Négyszer kérte meg a kezem. Négyszer kosaraztam ki.

Lee: Füvet nyír, ha éppen nem háziasszonyokat döntöget. Nemcsak a keze és a szája ügyes, hanem a szerszáma is. Majdnem két éve futok utána. Azt nem tudom, hogy vajon tud-e róla, hogy ez így van.

Két férfit szeretek. Két férfival szeretkezem. Csak tessék, ítélj el! Fogalmad sincs, hogy mivel jár a szerelmem. Ha azt hiszed, hogy már hallottál ilyen történetet, akkor tévedsz.



Eredeti mű: Alessandra Torre - Black Lies
Kölnyvmolyképző Kiadó 2015




Minden sorát imádtam.
Minden szempontból nagyon jól és helyesen megírt könyv, kiegyesúlyozott, letehetetlen. Tudja, hogy miről ír, alaposan készült a témából. 
   Látszólag - fülszöveg szerint - egy újabb tingli-tangli átveréses szerelmi történet a gazdagok világából, de ennél nagyobbat nem is tévedhetnél. Meg fogja dolgoztatni az agyad és annyit fogsz kombinálni, mint soha eddig egy könyv miatt. Van benne szerelem, erotika... oké, és a gazdagok világa is ott van. Ha többet mondanék róla, akkor oda az olvasás öröme, lelövöm a poént és meglincseltek. Volt ugyan egy pillanat, amikor szinte passzoltam (akivel eddig a könyvről beszéltem mindenkinek megvolt ez az érzése itt-ott), de nem bántam meg, hogy mégsem tettem, mert kedvenc lett!
Tízes skálán viszi a maximumot. Egyetlen baja, hogy vége, ezt olvastam volna még van 3-4 részen keresztül.
Olvasd el, nem fogod megbánni...